Tyvärr en suddig bild men bättre det än in...

img_5368 (MMS)

Tyvärr en suddig bild men bättre det än inget alls.. Sitter på spa-avdelningen och laddar inför min 60 minuters massage,ska bli spännande att se om jag överlever..har haft så vansinnigt ont i ryggen dom senaste 7-8 veckorna så jag känner lite hopplöshet..säger man så? ja ja,du förstår säkert vad jag menar *blink blink* men iallafall så är det en smärta som jag inte haft förr och börjar bli lite desperat..tror tyvärr inte att massagen hjälper så mycket men jag kan ju hoppas iallafall,hoppet är det sista som överger en sägs det.. Nu låter jag negativ men har man daglig värk som gör sig påmind i stort sett under ens alla vakna timmar så kan man lätt låta som en gammal gnällig tant.. Nu ska jag inte gnälla mer,jag ska iallafall njuta av massagen och hoppas på det bästa,självklart!


Kommentarer
Postat av: Eija

Hoppas att ni hade en avkopplande helg! Det är just såna presenter man uppskattar mest! :)

2010-11-14 @ 17:07:33
Postat av: Li

Kanske skulle una dig regelbunden massage så kanske det ger med sig?

Annars har jag hört att akupunktur är en riktigt bra grej (iofs av min vän som är akupunktör...)

och nej, jag är ju inte alls avundsjuk på din helg med alla dessa fina bilder =O)

2010-11-14 @ 20:22:15
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0