Ullared



Jag,min syster och mina tjejkompisar drar till Ullared 26 november för att shoppaloss (tanken är att vi ska försöka handla alla julklappar där)..eller vad vet jag,kanske inte kommer hem med något alls men det tror jag inte ens på själv..

Jag har aldrig varit där,så det ska bli spännande att bilda mig en egen uppfattning om hur det är där.Har hört att det är väldigt billigt och att det är jättestort men inte tänker jag släpa hem något skit inte,utan det ska vara bra grejer,annars kan jag vara utan..jag har hört att det finns av båda delarna.
Iallafall ska det bli en rolig dag!!

Har du varit i Ullared,isånnafall vad tyckte du?

Kommentarer
Postat av: BLOGGTIPSARNA

Hej på dig! Vill du ha fler besökare eller nya bloggar att läsa? Då ska du kolla in vår blogg! Vi tipsar om alla sorters bloggar. Om du själv vill bli tipsad så skriver du en kommentar till oss med fakta om dig och din blogg så tipsar vi om din blogg i ett inlägg!

/ Zelda och Alexandra – bloggarnas bloggtipsare

2010-11-02 @ 22:06:25
URL: http://bloggtipsarna.wordpress.com
Postat av: Li

Har inte varit i Ullared och vet inte om jag skulle palla det, jag gillar inte riktigt när det är så mycket folk. Men samtidigt gillar jag att shoppa då det är billigt, så endel av mig vill dit ändå! =O)

Du får skriva en recension sen =O)

2010-11-03 @ 08:42:48
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0