Petra Marklund är ju bara bäst



Så mycket bättre-September - Vem ska jag tro på?






Så mycket bättre-September-Vill ha dig i mörkret hos mig
 


Tittade på "Så mycket bättre" i lördags kväll,har missat det hittills..undrar varför..?

Jag tyckte det var ett väldigt trevligt program,fastnade helt för Petra hon är ju bara såå grymt duktig,förstå vilken röst människan har.Jag bara ryser när jag hör hennes tolkningar på dom andras låtar,hon äger!!

Någon dag när jag har tid över ska jag sätta mig ner och titta på Tv4play och se på dom avsnitten jag missat,har du tittat på "Så mycket bättre"?
Vad tycker du om programmet isånnafall?

Kommentarer
Postat av: mirjana

bra sjunget!

2010-11-22 @ 20:32:56
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0