F&M Hair

Jag är ju som en hopplösgroda utan ben..ha ha haaa

I våras hittade jag ju en ny hårsalong att klippa mig i,då min förra frisör Maja som ägde Kameleonten flyttade till Göteborg *fäller en tår* och min systerdotter Sophia som pluggade till frisör flyttade till Uppsala,så där stod jag med skägget i brevlådan och undrade vart ska jag nu ta vägen..?
 
Vägrar att gå till vilken förortssalong som helst,ja jag vet att jag låter hård nu,men oftast är det så att dom riktigt duktiga frisörerna jobbar på lite andra salonger än i förorterna nu dömer jag absolut inte alla men jag är inte helt ute och cyklar.. iallafall för att återgå till ämnet så hittade jag en ny Salong som heter F&M Hair som ägs av Fredrik & Mattias dom var nyligen med i "Halv åtta hos mig programmet",ja ni vet bögparet och dom hade självklart absolut inga tider,då dom är så hett eftertraktade men jag fick en tid hos Anna som jobbar där och även hon var riktigt duktig,jag kände att jag var i trygga händer med mycket erfarenhet.

Var där senast i Maj-månad,oops vad tiden har gått,igen..

Nu är det hög tid att klippa sig igen,det var inte riktigt meningen att vänta så här länge men nu har det bara blivit så..så tog tag i det precis och ringde och bokade en tid för klippning där,fick en tid 2:a december och det passar bra att bli fin i håret till 5:e december då jag fyller år boo vill inte fylla något mer..



Bilden är tagen från Halv åtta hos mig,nu kanske du känner igen dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0