Våran ullaredstripp i fredags





Har knappt hunnit sitta vid datan sen i fredags men nu kommar iallafall några bilder,bättre sent än aldrig!

Jag,Jenni och Helena hade en tokrolig tripp,mcket prat,skratt och tokerier och ett litet missöde som jag inte tänker ta upp här på bloggen,vissa saker behåller vi för oss själva..

Vi åkte kl. 04.15 hemifrån i fredags morse och kom fram 11.30,resan tog längre tid än vad det skulle ha gjort om det varit sommarväglag,iallafall så när vi kom dit så var det inte en tillstymmelse till någon kö *ler* det hade vi ju redan kollat upp på vägen dit via livewebben från våra Iphones, så det var bara att sätta igång med shoppingen (och jag kan se framför mig 6 ivriga ögon),det var rätt mycket folk absolut,men det gick bättre än väntat.
Man ska absolut inte vara stressad när man är där,då kan man lika gärna stanna hemma..
Vi åkte från Ullared kl. 18.50 och var hemma igen strax efter 02.00 på natten,så vi var nästan vakna i ett helt dygn utan att sova och köra sammanlagt 14 timmar under det dygnet var lite tufft dom 2 sista timmarna men det gick!!!

Jag hittade i stort sett alla mina julklappar där,så det känns väldigt skönt att nästan vara i hamn med det.
Jag hittade en hel del bra grejer,alla tror ju typ att det bara är en massa skitvaror där och då säger jag bara att det är helt fel, jag köpte en hel del fina inredningsgrejer till tjejernas rum och en snygg Marin Alpin jacka till mig och som sagt nästan alla julkappar,,bortsett från dom jag redan handlat innan jag åkte dit.

Så ja,jag kan absolut rekommendrera ett besök till Ullared och vi kommer att göra en ny tripp till våren igen *ler*.  

Kommentarer
Postat av: Li

Jag har hört talas om att det ska gå bussar dit också? tänkte att då kan man ju sova i bussen, fast då får man ju inte lika stor plats för allt man handlar =O)

kul att höra att det inte bara var kö och så mycket folk som det är på teve, men det är klart-det är säkert värre under sommarsäsong.

Va fina saker du verkar ha hittat och kul med bildserien =O)

2010-11-30 @ 14:43:06
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0