Videofy.me







Bättre sent än aldrig..


I somras sökte jag om att få ett konto på Videofy.me och då stod det att handläggninstiden kunde variera,men att det kunde dröja upp till 7 dagar innan man skulle få svarsbekräftelse,då dom har så många som vill ha ett konto och att dom har mycket att göra,så sagt och gjort ansökte jag om ett konto så och nu återstod bara att vänta och se..väntade och väntade men inget hände?

Förstod då inte varför det tog sån lång tid..men idag såg jag på blogg.se sida att det finns en app nu till iphone,där du kan spela in ett videoklipp på din telefon,som du lätt som en plätt sen överför till din blogg.
Nyfiken som jag är ,så började jag med att försöka skapa ett nytt konto eftersom jag inte fått något svar på min första ansökan.Fyllde i mina uppgifter på nytt och kommer till: fyll i din emailadress
Självklart gör jag det och ser att det redan är upptaget??

va f.. hur är det möjligt..?
Har någon snott min emailadress?

Fattar inte hur det är möjligt och försöker på alla sätt att lösa problemet och gjorde det *ler*,det var ju så enkelt att min ansökan gått igenom redan första gången men att bekräftelsen på att kontot var färdigstartat ,var som bortblåst,för jag fick inte någon bekräftelse,så fixade nytt lösen och så var jag med in the game,så nu är det lätt som en plätt vad jag har uppfattat det som iallafall.

Så får se när jag provar den för första gången..

Har du provat?



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0