Äter jordgubbar till mellanmål,inte alls i...

img_6542 (MMS)

Äter jordgubbar till mellanmål,inte alls illa när det är både nyttigt och gott men godis är min stora last,oftast blir det bara till helgen som jag äter det,bortsett från vissa dagar i månaden vi tjejer har ju våra dagar då kroppen bara helt enkelt kräver vissa saker och i mitt fall är det  godis men även frukt är min stora passion så varför inte äta det..när det är lika lätt att plocka fram en skål med goda frukter eller bär som det är att plocka fram en påse godis,am i right..?


Kommentarer
Postat av: Li

jo,du har helt rätt!

Men jag tar ändå fram godiset istället...

I love jordgubbar! men just nu är de lite dyra och då vinner ju godiset, som iofs är dyrt det med och mycket onyttigare men man får mera? =O(

2010-10-28 @ 13:17:05
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0