♥♥

Fullrulle..minst sagt,så har av naturliga skäl inte hunnit eller prioriterat att sitta vid datorn men tänkte att jag kastar in ett litet inlägg iallafall..

Helgen har varit toppen,berättade ju om att jag skulle på 40 & 45 års skiva och det var jag men det slutade med ett bröllop *ler*,födelsedagsbarnen anlände i bröllopskläder och med en vigselförättare,jättefint ordnat allting och festen var väldigt trevlig och det kände jag av dagen efter,då jag hade en bag in box vid min sida..ha ha haaaa,kan inte lägga upp några bilder då jag glömde min kamera..men lägger upp det vid senare tillfälle när jag fått tillbaka min kamera.

Idag har jag fyllt dagen med ett besök på SÖS och så var jag även en sväng till Sickla köpcentrum igen,då jag skulle byta mitt Id smink som jag köpte i fredags när jag var där,shoppade en hel del annat också men nu är jag för trött för att visa det,så det får bli en annan dag.

Ikväll var även Milos (min bengal katt) uppfödare Roger och hans flickvän hit och tittade på hur Milo har vuxit och om vad han tror att Milo kommer att ha för möjligheter för att ställas ut,och nu måste jag säga att jag är en bra mallig bengalägare,för jag har lyckats att få tag i ett riktigt fint exemplar men det är tack vare Roger som är en jätte duktig uppfödare och som har sinne för avel och sen avlar han inte på vilka bengaler som helst heller,utan med Sveriges främsta uppfödare och deras bengaler ja ja nu ska jag sluta skryta *ler*men det är klart jag är stolt över min fina Milo,Roger trodde att Milo har riktigt goda chanser att gå långt,så vi börjar med att ställa ut Milo för första gången på Husdjursmässan i Kista den 6/1-11,så får vi se vad han får för omdöme,så välkomna att träffa oss där,vore jätte kul att ses där!!
En liten grej till,Milos bror vann Skandinaviska tävlingen som gick i Norge för några helger sen,så det känns extra kul självklart,så jag tror att Milo också kan gå långt *ler*.

Imorgon ska jag till skolan igen tjohoo vad jag längtar och jag har klarat min första examinationsuppgift wiihaaa,härligt..iallafall för en som inte pluggat på ca 100 år *blink blink*.Efter skolan är det dax att åka till jobbet bums för min del,så imorgon är det fullrulle,igen!

See you my dear!

Tumblr_l9s8x1iwdr1qd9lrdo1_400_large


Kommentarer
Postat av: Li

Vilken rolig grej, överraskningsbröllop! Och vilken tur att ni besstämt att gå, annars hade ni missat det ju! =O)

klart det kommer gå så bra för en skönhet som Milo.

Har du ställt ut någon annan också eller blir det premiär?

skönt att vara klar med ex.uppgiften, ha det bra på jobbet! =O)

2010-10-06 @ 08:25:44
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0