here i am..



Helgen har gått hysteriskt fort..

Vi var som jag skrev tidigare på bröllop i Helsingfors,det var min kusin Erick som gifte sig med sin Arja (aka.=  also known as Ankan).
Kyrkvalet var top of the line och det var kul att få uppleva bröllop i domkyrkan a´la Helsingfors.

Brudparet var så otroligt vackra och så söta tillsammans!

Jag ska ladda ner bilderna i min data någon dag och då lägger jag upp några bilder på brudparet och domkyrkan.
Vi kom hem igår morse och jag hann knappt vara hemma något förrän det var dax att bege sig till jobbet,så därav dålig uppdatering..ja ja,vad kan jag mer säga än att here i am..

Tack Erick & Ankan för ett jättefint bröllop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0