Imorgon ska jag lyxa till det lite igen *l...

img_7525 (MMS)

Imorgon ska jag lyxa till det lite igen *ler*,ska åka till frissan och blåsa till håret och göra det redo för partyyyy,vi är bjudna på 40 & 45 års skiva *ler igen för jag har en annan känsla* men oavsett så blir det fest och klackarna i taket..tjohoooo! Jag är så vansinnigt dålig på att fixa mitt eget barr,så lika bra att ge jobb till dom som behärskar sitt yrke (något måste jag ju skylla på för att inte ha dåligt samvete över att göra av med pengar) ha ha haaaa men vem har sagt att allt ska sparas i hög..?!! Easy come easy go..


Kommentarer
Postat av: Li

Det är din kommentar-stalker igen ;O)

Hoppas du har trevligt på skivan och inte ska du ha dåligt samvete för att du lägger pengar på att ta hand om dig själv- det tycker jag du är värd ;O)

2010-10-02 @ 11:44:18
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0