Jag har en plan..(lysande Sickan)

Finns det ingen som kan piska iväg mig till gymmet..?

Fattar inte alls vad jag håller eller ska jag säga inte håller på med,jag som ääälskar att träna har kommit in i en djuuup djuuup svacka,hur i hela äppeldalens namn ska jag få ny motivation (så Li,you are not alone ;) )??


Eller..är det det som är problemet,få ny motivation? Kanske gör fel just där,att jag sitter och väntar på motivation som inte ens finns en tillstymmelse till,borde kanske bara ta och åka till gymmet och köra,då kanske motivationen kommer krypandes tillbaka?

Hoppas
kan jag ju alltid göra,för det sista som borde överge en är väl hoppet..?

Sen borde det vara strafflag här i Sverige på att äta något onyttigt om man inte tränar d.v.s, troligtvis väldigt svårt att genomföra men man kan ju alltid skoja om det!

Ska det vara så svårt att uppfinna typ en klockmodell som man bär på armen som blinkar & tjuter när man uppnått daxbehovet av sin kalorimängd..?

Någon som kanske är bra på uppfinningar som kan anamma detta!!! bara du ger mig en liten del av vinsten så varsågod,ta min ide!


Älskar det här gänget!

Kommentarer
Postat av: Li

I biggest loser har de något som kallas för body bug, den räknar hur du förbränner kalorier och det du äter så det går jämt ut.

Jag gillar strafflagen dock, en sån skulle jag behöva-just nu är jag nämligen duktig på att äta men inte göra annat =O(

HUR ska vi HITTA MOTIVATIONEN?!

För jag tror att du nosar på rätt spår, det är den som tryter!

2010-10-13 @ 12:10:17
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0