Mateus utförsäljning



Min lyckodag..

som jag sagt förr så älskar jag porslinsserien Mateus,jag har samlat det sen jag fyllde 30 och nu är jag nästan (i december) 38 ja inget att göra åt,alla blir äldre *blink blink*,så jag har hunnit få ihop en hel del *ler* och jag älskar det lika mycket än idag,om inte mer..

Iallafall så hade Mateus sin årliga utförsäljning idag,självklart var jag där *ler jätte stort*.

Om jag säger såhär..

Kön var hysteriskt lång,jag åkte dit direkt efter jobbet och då slutade jag en halvtimme tidigare än jag ska,alltså kom jag iväg 07.30 och var där ca 08.30,jag hade tur som hade mina väninnor där,dom stod där redan 07.30 för att komma så bra till som möjligt i kön..huh huh när jag kom dit så hade dom som sagt stått där i en timme redan och jag hade tur som kunde ställa mig brevid dom ja jag vet,det är fel men vi var inte dom enda som gjorde så..det fanns dom som var riktigt fräcka och bara ställde sig längst fram i kön,fast dom inte ens hade någon dom kände,iallafall så stod vi där i kön ett tag till och strax innan 10 kom vi in.

Mycket hade redan gått åt men det fanns en del kvar att handla ändå,jag hittade det du ser på bilderna ovanför,jag hade kunnat handla bra mycket mer men fick hejda mig lite *rynkar på pannan min* men jag är glad och nöjd ändå,sopptallrikarna har jag funderat på ett bra tag och även tårtfatet,så jag känner att jag inte gjorde några impulsköp,utan gjorde bra val i mitt Mateus inköp!!

Såhär efteråt tycker jag att det absolut var värt att stå där och köa!!

Tack Jenni & Anneli för att ni passade köplats åt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0