Nix.nu

Jag hatar ordet hata/hatar..


men nu finns det vissa undantag,självklart..och just i det här fallet så är det dessa eviga telefonterrorister som alltid ringer olägligt,rätta mig om jag har fel!

Hit ringer dom stup i kvarten och jag blir såå trött på dom att jag skulle lätt kunna vara väldigt otrevlig mot dom och be dom fara och flyga..men vad sjutton hjälper det då,nä precis,inget..så lika bara att bemöta dom på ett trevligt och mänskligt sätt och bara säga att jag inte är intresserad men när det ringer 3 efter varandra precis när man står och lagar mat,så blir man lätt kanske lite kort & otrevlig och då är det lika bra att göra sig av med problemet!!

Så det har jag precis gjort *ler*,jag ringde till Nix och bekräftade mitt andra samtal av 2,så nu har jag spärrat vårat hemnummer så att jag slipper alla dessa försäljare och marknadsundersökningar,jihaaa!

Är du också trött på dom,gör som jag vett jag!!


Oops,var visst lite otrevlig,eller..

För någon vecka sen var det poskodlotteriet som ringde hit och ville antar jag sälja på mig lotter men jag vet inte,för han blev avbruten av mig,då jag kläckte ur mig: Även om jag så har vunnit 1 miljon så kan du behålla den,för jag vill inte ha något alls av dig..oops tänk om han hade tänkt att meddela att jag hade vunnit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0