Tandfen kanske vill hjälpa mig..


Kommentarer
Postat av: Li

Stackars dig!

Att laga hål gör inte så ont om man tar bedövning, och beroende på hur djupt det är..Men det är mest obehagligt med ljudet- om du frågar mig.

Och som sagt, det gör mest ont i plånboken!

Stackars din mamma! Jag tyckte det var illa då jag hade 7st hål! Men jag lagar mina tänder varje år och alltid många, så jag är fortfarande avundsjuk på dig!

OCH för att du ska få så schysta naglar igen ;O)

ha en trevlig helg!

2010-10-08 @ 16:34:07
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Ebba

det värsta är väl att de inte är gratis för er vuxna! läste om nån som betalade nåra 1000. även min mamma fick göra det, tur de var efter min födelsedag, hahahahaha!

2010-10-14 @ 10:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0