lergryta

Äntligen..

fått ärslet ur vagnen och varit iväg och tränat idag,YES vilken skön känsla..eller rättare sagt underbart!

Körde 1 timme på crossmaskinen och jag bannar mig själv för att jag haft uppehåll,för det sved i låren något så in i bengen dom första 40 minuterna,men efter det så var det som att jag kom in i någon form av andra andning och körde på som vanligt precis som jag inte ens haft något uppehåll men jag avbröt efter 1 timme då jag skulle åka till mammsen min och äta lunch hon bjöd även på frukost imorse.

Idag har jag även varit iväg till Ica Maxi för att jag skulle försöka få tag på vit ljung,men icke sa nicke..fanns ingen vit ljung där heller,gaah..men jag tänker inte ge mig,jag letar tills jag hittar,borde inte vara så svårt men det e klart att är man pedant,så kan man få leta till dödagar,för mitt ljung ska vara sådär perfekt i färg,form och utseende.. kan jag tycka!
Sen åkte jag hem och städade,tvättade och lagade middag.Idag fick det bli Tacoköttfärs med potatisklyftor och en hel del grönsaker i lergryta i ugn,måste säga det att lergryta är nog lite underskattat i många hus & hem..har du en,så plocka fram den nu såhär till hösten och vintern,den är perfekt att tillaga god & nyttig i,jag kommer iallafall använda min flitigt i höst & vinter!


Kommentarer
Postat av: Li

DUKTIGA du som kom iväg till gymmet!!!!

=O)

Har ingen lergryta..men tror tyvär inte jag har plats för någon i köket nu heller...trångt...

2010-10-19 @ 12:06:12
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0