ensam mamma söker



Lugnet efter stormen

Idag har jag haft en riktigt skön slapparsöndag,har knappt rört en fena bortsett från min lilla städrunda,så jag har njutit av "lugnet efter stormen" *blink blink*,skämt å sido så hade vi som sagt lite släktsammankomst igår,vi firade mina döttrar Linn & Hanna som fyllt och fyller år och totalt var vi 17 personer + vårat lilla mini cirkus som härjade för glatta livet *ler*,minicirkusen bestod av 4 hundar 3 katter,så du förstår att det var livat och då menar jag inte det i negativ mening,utan det är väldigt trevligt och mysigt när "lilla tjocka" släkten ses,tyvärr är det inte alltför ofta,så när man väl ses är det glatt & livat.

Jag har precis inte varit i toppform dom senaste dagarna,så var lite orolig att jag skulle bli riktigt dålig och behöva ställa in men det behövde jag inte göra som tur var,för helgerna är rätt fullbokade med olika inbokade grejer så det hade nog varit svårt att få till en annan passande helg och ingen är gladare än jag att jag höll mig någerlunda upprätt och vi inte behövde byta helg.

Nu ska jag fortsätta att titta på Ensam mamma söker,ha en fortsatt skön och avkopplande söndag du med!!


Kom på saker jag skaffat mig idag
så lite nytta har jag ändå lyckats att åstadkomma

Det första: Dropbox  (kika på videoklippet om du vill veta mer om Dropbox)

Det andra: Blivit medlem i Föreningen Bengalkatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0