Love to shop




Idag har jag och familjen varit en sväng till tråkiga soptippen och gjort oss av med lite möbler,efter det åkte vi till morfars grav och efter det åkte vi till Ikea,huh huh säger jag bara,vi var precis inte solokvist där och det vi skulle ha fanns inte heller,grrrr.

Vi bestämde oss då för att åka till Mc Donalds´ och äta lunch (Ikealunch var inte ens att tänka på,då köerna var helt galna),så efter lunchen bestämde vi att vi skulle ta oss en tripp till Box när vi ändå var i Kungens Kurva,så sagt och gjort gick vi in där,kikade runt lite och så hamnade vi inne på Kungsängs butiken..inte för att vi behövde en ny säng men jag vet inte varför vi gick in där kan vara för att jag varje gång den butiken gjort reklam på tv sagt till Lasse att sånna där fjärrstyrda sängar skulle vi också ha men då har jag bara fått en sån där liten konstig blick,typ att har inte vi bra sängar redan?.. men iallafall så provlåg vi i dom och ja a,det var inte svårt att falla för frestelsen att köpa och det tog inte många minuter så stod vi där i kassan och beställde nya sängar,tjohoo yes äntligen,nu ska jag sova sova och bara mysa i sängen,ja när dom kommer hem leverans om 11 dagar.

Vi passade även på att shoppa nya madrasskydd,täcken och feta kuddar 70×100 mått,lika bra att smida medan järnet var varmt *ler*.






                                      

Kommentarer
Postat av: Li

Ska jag bara skriva i mina kommentarer att jag är avundsjuk!? ;O)

Ikea är helt galet, alltid men lördagar tar nog priset! (även jag var in på ikea idag, fast i barkarby och förundrades över att så många får plats där inne!)

=O)

2010-10-09 @ 20:51:05
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0