Vilken dag

vilken härlig dag..

och jag som har sovit bort halva den,nu får jag dåligt samvete fast jag egentligen inte borde ha det,eftersom jag jobbat som ett gnu den här veckan och varit uppe med tuppen varje morgon.
Jag bestämde mig redan igår kväll att jag skulle ta en ordentlig sovmorgon och så blev det,men ändå knackar mitt dåliga samvete bakom pannbenet..varför?

Ja ja,iallafall så blev jag väckt av min söta pappa,även han undrade lite och sa: sover du än?
Ha ha haaa då kände jag mig som en riktigt trött tonåring och försökte få det att låta som: Oj,är klockan så mycket!?

Efter att vi avslutat vårat samtal så studsade jag upp ur sängen och knäppte på kaffemaskinen sen tog jag "Piss" Milo (min katt) under armen och gick in i duschen med honom (det har nämligen hänt en eller rättare sagt fler "olyckor") ja,du förstår nog på Milos "nya namn" vad som hänt för slags olyckor *blink blink*,så duschen var ett nödvändigt måste för hans del.
Duschen var inga problem,Milo var alldeles lugn & fin.Nu doftar han helt underbart!!

Nu har jag även hunnit med att njuta av 2 koppar med dagens bästa kaffe.
Nu ska jag och tjejerna ta oss en sväng till Haninge Centrum där Linn ska klippa sig och Hanna ska titta på en ny vinterjacka,så ha nu en underbar lördag dag så länge!!


Kommentarer
Postat av: Li

2010-10-18 @ 12:37:40
URL: http://li-mitt.
Postat av: Li

Ja, varför får man dåligt samvete när det är så UPPENBART att kropp o själ behöver sömnen man tar sig?

Får en flash att när man sover och telefonen ringer att man svarar och säger "nej, jag sov inte" och man gör allt för att låta så PIGG! *hihi*

låter som en väldigt nice helg =O)

2010-10-18 @ 12:39:11
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0