Det märks tydligt att det är höst nu


Måste vara hösten som gör att jag känner mig väldigt trött och sliten..en släng av förkylningen sitter i än,så det gör nog sitt också skulle jag tro.

Inatt blir det första nattpasset för den här veckan,förra veckan var en riktig lyxvecka,jobbade endast måndag natten och sen dess har jag varit ledig.
Jag som hade sett fram emot att träna en massa och även göra nytta här hemma men jag kan säga att inget av det vart gjort,snyft..hade ingen ork då jag låg hemma och var krasslig istället,är det inte typiskt att bli dålig när man är ledig..? jo,i mitt fall är det nästan alltid så men men ingen ide att gräva ner sig,utan nu ser jag fram emot att bli piggare och snart komma igång igen,huh huh ugg ugg!!

Kommentarer
Postat av: Li

Det är rätta takter! krya på dig! =O)

2010-09-14 @ 14:21:47
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0