Förlåt för usel uppdatering!! Måste skylla...

img_6807 (MMS)

Förlåt för usel uppdatering!! Måste skylla på att jag jobbat hysteriskt den här veckan,så här har det sett ut.måndag dag och natt,tisdag natt,(idag torsdag) både dag och natt och imorgon från 15.00 till lördag kl.13.00,så räknar jag ihop det får jag det till 84 timmar,motsvarar 2 veckors arbete för en som jobbar normal arbetstid (just nu ingår jag defenitivt inte i det sistnämnda),så därav naturligt min frånvaro här på bloggen.Nästa vecka kommer jag endast att jobba en natt och ett dagpass,thats it!! Vad jag vet..så jag känner att jag kan blåsa på med jobb den här veckan!! Puss och sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0