Jag ogillar starkt bloggar där uppdaterin...

Jag ogillar starkt bloggar där uppdateringen är dålig,har man en blogg så bör man ha en jämn uppdatering iallafall, man behöver precis inte ha lika många inlägg som "Kissie" eller någon annan storbloggare men att uppdatera ett eller två inlägg dagligen är väl ändå inte allt för mycket begärt..eller..? Just nu är jag själv vansinnigt usel på att uppdatera,i know..men helt ärligt så har det varit rätt mycket annat i mitt liv som tagit ork,tid och lust från mig,så därav min till och från närvaro här på min blogg.Ser dock på statistiken att ni är mig trogna,mina kära söta läsare och det är kul! Jag måste försöka hitta ny inspiration till att komma tillbaka,någon som har några trevliga tips till mig kanske..? Vad vill du/ni att jag ska blogga om??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0