Och så har vi Skåne Fruarna av alla dessa ...

img_9404 (MMS)

Och så har vi Skåne Fruarna av alla dessa fruar överallt,är det inte Hollywood Fruar så är det Norska Hollywoodfruar,vad kommer härnäst..? Vendelsö Fruar *blink blink*,då ska jag vara med!! Då lovar jag att alla som har följt alla dessa olika fruar har sett sitt sista avsnitt..vet du varför..? Jo,för att tittarsiffrorna skulle sjunka till noll,ha ha haaa..så har du tröttnat,rösta på mig *ler*!! Jo,en grej till..såg du på kvällens avsnitt? Maria Popko åkte till Vilnius för en plastikoperation..skulle du våga plastikoperera dig någon annanstans än i Sverige (om du nu skulle kunna tänka dig att operera dig överhuvudtaget)?


Kommentarer
Postat av: Anonym

värdelösa tv program, helt enkelt!

2010-09-23 @ 12:16:44
Postat av: Jenni

Själv tänkte jag vara med i Huddingefruarna, eller möjligtvis "sjuksköterskorna".

2010-09-23 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0