Restylane lipp



Idag ska jag åka in till stan för min Restylane injektion,tjohooo..

sen ska jag jobba inatt,den här veckan har jag en riktig lyxvecka,jobbar bara en natt och sen torsdag dagpass och sen är jag helt fri för resten av veckan,måste erkänna att efter förra veckans arbete känns det naice att ha en lugn vecka *ler*,jag ska fixa hemma och så ska jag åka hem till mammsen & pappsen med syrran för att köra en överrasknings städrace åt dom inte för att päronen har så skitigt och stökigt men vi brukar få våra ryck med syrran och åka dit,bara för at göra dom lite glada,sen ska jag träna träna och träna om jag håller mig frisk d.v.s,jag ska även ha som uppgift att storstäda ur bilen invändigt någon dag när det är fint väder ute,självfallet ska jag bara softa också,alltså bara vara..underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0