Sverigedemokraterna

Oj vilket liv det blev nu då..cheesus

Självfallet förstår jag att dom flesta är rosenrasande över att Sverigedemokraterna har fått en plats i Riksdagen,inget jag är stolt eller nöjd över heller men måste bara säga att allt dom säger är inte så fel..lyssna själv på youtubeklippet här nedanför,kriminalpolitiken är alldeles för slapp i Sverige och då menar jag överhuvudtaget,den som begår ett brott måste väl ändå få ett straff och stå till svars för sina handlingar,oavsett vad man har för ursprung.
Idag får man knappt något straff om man begår ett brott,varför? Självfallet ska man få straff utan förmildring och det gäller lika för alla tycker jag.

Så här sa en av Rissnevåldtäktsmännen i en intervju med DN och faktum är att han hade rätt!
"Det enda som händer om man våldtar en svensk hora är att man får snacka med en socialtant"

Det är väl ändå helgalet,att man kommer undan dom flesta gånger med ett snack med "socialtanten" oavsett vem man är eller var ifrån man kommer!
Jag tror att det kommer bara att bli ännu värre om man inte skärper strafflagarna,gör du ett brott ska du f.. få straff efter det också,punkt slut!





Vad är rasism?
Det talas mycket om "rasism och främlingsfientlighet". Något som verkar vara en allmänt vedertagen uppfattning är att kritik mot den förda invandringspolitiken är detsamma som rasism. Med rasiststämpeln som vapen tystas kritiker - vem vill vara en "rasist"? Sanningen är ju egentligen den att begreppet rasism är det kanske mest missbrukade i vårt språk.

rasism [-s´m] s. -en
åskådning som hävdar att olika människoraser har olika värde o. bör ha olika ställning i samhället m.m.
(Svenska Akademiens Ordlista, 2000)


Utifrån Svenska Akademiens definition ovan går det att dra ett antal slutsatser, bl a:

1. Det är inte rasism att bry sig om sitt land och sina närmaste.

2. Det är inte rasism att kritisera den förda invandringspolitiken.


Vad är främlingsfientlighet?
främlingsfientlighet
[-het´] s.-en
fientlig eller starkt ovänlig attityd mot personer utanför den egna sociala gruppen, ofta grundat i fördom (-ar)




Nedanstående citat tala för sig själva då de bevisar svenskfientlighetens existens och det är den här inställningen som man borde få bort!!

"Ingen kommer hit för att man vill bli svensk (...) Sverige är ett land där man kan lyfta bidrag utan att behöva göra någonting och dit vill man naturligtvis åka."

Magnus Karaveli (skribent vid Östgöta Correspondenten) i Salt Nr: 1 -99

"Det är inte lika fel att våldta en svensk tjej som en arabisk"
Intervjuad invandrarpojke i DN

"Skillnaden mellan Sverige och Turkiet är egentligen att i Turkiet måste man betala för hororna."
17-årig invandrarkille uttalar sig i boken "I ensamhetens labyrint".

"Det här är vårt land (...) Vi våldtar deras barn. Javisst, varsågod, dom tycker om det faktiskt."
Mikael Alonzo (Sångare i musikgruppen Stockholms negrer, samt f.d. ordförande för organisationen Ungdom mot rasism), i en videointervju


Som sagt så har jag inget emot människor från andra länder,skulle alla i Sverige vara endast svenska så skulle Sverige inte vara samma Sverige..
och det skulle vara rätt trist!

DINA BOKSTÄVER ÄR LATINSKA,
DINA SIFFROR ARABISKA,
DIN DEMOKRATI GREKISK,
DIN PIZZA ITALIENSK,
ALKOHOLEN UPPFANNS AV EN IRANIER,
OCH DU ÄLSKAR ATT ÅKA TILL THAILAND,
DIN FAVORIT RAPPARE HAR AFRIKANSKT PÅBRÅ,
OCH HAN ROLIGA PÅ TV ÄR KURD,
DIN LANDSLAGSKAPTEN ÄR BOSNISK.
VISST VORE LIVET TRÅKIGT UTAN "INVANDRARE"

Av någon anledning förväntas det svenska folket i allt större utsträckning anpassa sig efter andra kulturer. Det är detta som integration handlar om, att vi skall ändras..varför det och varför är det inte längre okej att sjunga Sveriges natonalsång på t.ex skolavslutningar..? Det är iallafall något jag stör mig hårt på,ska vi bara acceptera att det har blivit så!!!?

Till sist vill jag bara säga att nej jag röstade inte på SD men i vissa punkter tycker jag att dom inte är helt ute och cyklar men det är bara vad jag tycker,tur att Sverige är ett fritt land där man får tycka och tänka fritt!
Sen är det mycket jag inte håller med om som dom säger t.ex att homosexualitet skulle vara någon sjukdom,jag tycker att det är fruktansvärt att säga något sådant.Jag har själv vänner och bekanta med den läggningen och dom är helt underbara!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket bra Politik!

2010-09-22 @ 19:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0