This is the shit!!! Då menar jag självfall...

img_6577 (MMS)

This is the shit!!! Då menar jag självfallet i positiv bemärkelse.Min absoluta favorit författare är Denise Rudberg av alla kategorier,she is top of the line!! Jag har läst alla hennes böcker och har bara väntat på att hennes nya bok ska släppas och nu ääääntligen är den ute i handeln,tjohoooo me like! Har du inte läst hennes böcker så gör det,please..du kommer inte att ångra dig! Börja med hennes första bok Väninnan och läs dom sen i ordning,inte för att man måste men eftersom en del av personerna i hennes böcker har en koppling till varandra så är det som man känner dom, när man förstår vilka dom är,så ett tips iallafall är att läsa dom i ordning *blink blink*.Jag vet iallafall vad jag ska springa och köpa till mig själv *ler*,tyvärr orkar jag inte vänta på att pocketboken kommer ut,så får köpa den bunden,hm egentligen gillar jag bara pocket varianter på böcker..men men,vad gör man inte när man inte har tålamod att vänta..!


Kommentarer
Postat av: Li

Kul med boktips!

Och skönt att du sa "ordningen", även om de ofta är fristående böcker så gillar jag att läsa dem iordning iaf =O)

2010-09-22 @ 20:46:21
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0