Höst

Vilken dag

Underbart höstväder ute idag,wow blir alldeles varm i kroppen.
Tänk att alla årstider verkligen har sin charm,på sitt sätt.Jag gillar hösten och jag myser verkligen bara av tanken av höst..
det första jag tänker på är att: tända en brasa och en massa ljus när mörkret faller,ut på härliga höstpromenader,sitta i soffan och kura ihop sig med en kopp kaffe/te,köpa nya härliga höstkläder och sist men inte minst alla underbara färger som finns ute i naturen,inte än men snart..väldigt snart så börjar träden få sina nya färger som bara är så vackert,kort sammanfattning av hösten är att Jag älskar den!!


Kommentarer
Postat av: Li

Inspirerande!Blir sugen på att köpa hem saker och höstpynta i hemmet =O)

Du lyfter verkligen allt bra med hösten och det gillade jag! =O)

2010-09-06 @ 08:54:42
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0