På väg att bli krasslig

Go`kväll

Så var söndagen kommen igen,varför går helgerna så oerhört fort..? Inte för att jag har något emot söndagarna men helgerna skulle gärna få vara lite längre..

Jobbade som sagt även fredagnatten (fick ett kanon erbjudande om att hoppa in kvalpass=dubbellön × 23 timmar),så kunde inte motstå att ta det även fast jag hade jobbat massor av timmar,så kom upp i 84 timmar den här veckan på 5 dagar *klappar mig själv på axeln*,känns skönt så här efter,tjohooo!!

Igår kväll var jag och Lasse (min man) ute och åt middag på Restaurang Mosaik i Tyresö med våra vänner,naice att kunna äta på en trevlig restaurang på närliggande ort.
Det som mest förvånade mig var att jag missat den restaurangen helt och hållet,hur är det möjligt när jag jobbar i Tyresö..? Tydligen så öppnade dom den redan vid jul,så det närmar sig året snart för dom sen dom öppnade.
Måste säga att jag blev positivt överraskad av besöket där,personalen var trevlig,miljön hade dom lyckats med,fräsch stil och nykänslan infann sig innan jag ens klivit in genom dörren och sist men inte minst så var maten fräsch & god (ingen Melker Andersson restaurang men väldigt bra och trevlig ändå),det var defenitivt inte sista besöket där för vår del,kan varmt rekomendera ett eller flera besök där!

Idag har jag fixat här hemma den vanliga städningen och planterat om mina olivträd (som stått ute på altanen hela sommaren) i innekrukor,så nu får dom flytta in för hösten och vintern,för att sen flytta ut igen i vår..

Gjorde även en äppelpaj på våra egna äpplen idag,mums!

Har verkligen inte känt mig pigg idag,tror att jag är på G att bli dålig,boooo hoppas att det vänder hatar att vara sjuk,typiskt nu när jag kommit igång med min träning på ett bra sätt,grrr ja ja inte ger jag upp för en förkylning inte,nya friska tag så fort jag känner mig piggare..min kropp är lite lurig med min IGA-brist,ena dagen kan jag känna mig jätte sjuk och hängig för att sen nästa dag må prima,så jag hoppas på det sistnämnda för morgondagen.


Kommentarer
Postat av: Li

Det är känner jag igen, att bli krasslig precis när man börjat ta tag i träningen-det är som att kroppen strejkar för att få stanna i vilan (jag menar latheten,iaf hos mig)

hoppas det inte bryter ut och att du håller dig frisk! =O)

2010-09-06 @ 08:45:41
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0