Ännu en LCHF frukost



Jag kör min LCHF "diet", vet inte om jag vill kalla det för diet men det är väl så det sägs.. jag kör ingen ägg & bacon frukost, eller jo ägg men just bacon till frukost känns väldigt hard core, så har skippat det hittills.. jag är nöjd med min variant på frukost, så varför byta..?!

Nu har vi kommit till påsk, äntligen! och fint väder kommer det att vara, känns underbart att kunna kliva ut på baksidan med en kopp kaffe i handen och sitta mot husväggen i lä och bara mysa.
Den här påsken hemma hos oss i matväg kommer att gå i LCHF anda, det kommer inte att bli så svårt då det bara i stort sett är att skippa potatisen, ja och självklart lite andra små förändringar men inga större om man säger så. Jag kommer självklart att äta godis i påsk, har ju ingen panik att gå ner, utan tar det i min takt och är det påsk så är det..vad vore en påsk utan påsk godis!!?
Är jag strikt med matdelen så känner jag att jag absolut kan äta det godis jag vill, får väl ta några extra långpromenader och lite extra träning på gymmet nästa vecka sen istället *ler*.

Vad ska du göra i påsk?

Kommentarer
Postat av: Li

Sund inställning! =O)

2011-04-25 @ 20:55:14
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0