Body Conture

Har haft häcken full dom senaste dagarna, så har inte haft tid med bloggen.. but here i am *blink*.


Berättade ju härom dagen att jag skulle iväg och pröva något nytt, iallafall för mig.
Jag var och gjorde en behandling som man kallar för Body Conture och det är en slags behandling för celluliter, det är en slags typ av dammsugare kan man väl säga, som man går försiktigt med över dom delar av kroppen där man tycker att man har lite eller mycket problem med just celluliter.
Jag har inte mycket alls (enligt henne som gjorde det på mig) men man kan ju förebygga *ler*, eller hur!
Det var rätt smärtfritt, på vissa delar där man har lite tunnare hud kändes det lite mer, men what the heck.. ska man vara fin får man lida pin!!

Jag kommer att göra den här behandlingen 4 gånger till, så vi får väl se vad jag  tycker när det är färdigt.. men jag tycker mig nog redan se resultat efter 1 gång, vet iförsig inte om det är inbillning..?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0