LCHF frukost

Heeelt sjukt..

att jag ätit 4 ägghalvor med skagenröra (hemmagjord) och Fjällfil med en massa linfrön i och en kopp kaffe till frukost, skagenröra till frukost..!!?

Är hon helt från vettet kanske du tänker?! och jag ska villigt erkänna att det aldrig varit min stil att äta skagenröra till frulle, men nu i och med den här LCHF metoden så ska man tydligen äta just sånt till höger och vänster och dessutom går man ner i vikt..är det möjligt?!
Jo tydligen så är det det, och jag ser redan resultat efter 1 1/2 veckas prövotid med LCHF metoden.

Jag har sagt till mig själv att jag kör den stenhårt på veckorna och så här till helgerna så äter jag lite godis och det jag e sugen på, men dock inget bröd, pasta, ris eller potatis.
Kör jag på det sättet så orkar jag med det i längden, för hur man än vrider och vänder på det, så finns det ingen genväg till viktnedgång, utan det krävs diciplin och motivation och man måste ju hitta en metod som blir en livsstil och som passar in i sin egen livsstil!!



Har du prövat LCHF metoden någon gång och vad tycker/tyckte du isånnafall?

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag har testat och på mig funkade det bra. Man blir pigg och sötsuget försvinner. Men bör inte använda sig av lightprodukter, det ska helst vara vispgrädde osv, känns ibland lite absurt men men.

2011-04-09 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0