LCHF i 2 veckor nu

Har kört LCHF metoden

nu i 2 veckor strikt och det har faktiskt gått över förväntan bra, om jag bortser från huvudvärken som kommer då och då, men det är nog allt socker som som man är van att få i sig dagligen som nu gör att kroppen skriker efter det den inte får, och som ett brev på posten då kommer huvudvärken,grr..

Konstigt vad man vänjer sig snabbt vid saker..

Det tog inte många dagar när jag var inne i det helt *ler* och som ett kvitto på att det gör nytta, så märker jag skillnad, jag tror inte att det är någon annan som ser skillnad än, men jag själv märker det och det räcker för mig!


Kommentarer
Postat av: Li

Det viktigaste är ju ändå att just DU känner skillnad!

Själv är jag imponerad att du kämpar på, jag skulle aldrig klara det -är sockerberoende.

Men fortsätt kämpa, heja heja! =O)

2011-04-13 @ 20:08:48
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0