LCHF still going strong



Det här fick bli min start på dagen idag, fjällfil med hela linfrön, solrosfrön & färska jordgubbar och en liten bit kaffeost (nimeltään leipäjuusto suomeksi), den osten är jag uppväxt med, det är en typisk finsk ost som alla finnar äter..syrran, ja det är vad vi kallade för nikisiä juusto, du hittar den på Sabis i Centrum *blink blink*.

Iallafall så fortgår min LCHF metod och det går riktigt bra *ler*, jag känner sakta men säkert hur kläderna blir större för varje dag som går *ler jättestort*, tjohooo äntligen!

Om du är nyfiken på metoden så klicka in på LCHF för nybörjare här !

Kommentarer
Postat av: Li

Ja, det ser gott ut! speciellt jordgubbarna *mm*

VAD du är duktig och vad härligt att du hittat en kost som fungerar för dig, heja heja! =O)

2011-04-17 @ 21:04:30
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0