Mitt mellanmål idag



Fjällfil och hela linfrön

är ett perfekt mellanmål (även LCHF mässigt) både nyttigt och gott, jag är rätt strikt på veckorna med maten, men sen till helgerna unnar jag mig lite godis och annat gott, i mitt fall så håller det mer i längden när jag kör på det sättet, sen så tränar jag ju en del så då känner jag att jag kan "unna mig".

Jag har även strypt bröd, pasta, ris och potatis helt och hållet sista veckan och det har faktiskt gått bra, skulle jag bli sugen på det någon dag då tar jag det, utan att ha ångest eller något sånt men när det inte är någon större uppoffring så kan man lika gärna vara utan!!

Kommentarer
Postat av: Oldfishhappy

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-06-07 @ 11:20:40
URL: http://oldfishhappy.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0