Monki lanserar badkollektion



Modekedjan Monki laddar inför blå himlar, mjuka vågor och oändliga sandstränder genom att lansera en kollektion med badkläder. Detta är Monkis första badkollektion, och alla som älskar Monki kommer inte bli besvikna, men vad vet jag.. 

Denna lilla, enkla kollektion består endast av tre färger: blått, rött och svart, och går att kombinera på många olika sätt.
Kollektionen innehåller så väl halterneckbiknis, trekanstbehåar som bikinitrosor med hög midja.

Har du köpt sommarens badkläder än?



Kommentarer
Postat av: Jenni

Hej! Jag har inte köpt badkläder ännu, brukar köpa ca 3 nya bikinis varje år. Måste snart ut och leta, ska bara se till att få ut skruven ur foten. Kramis Jenni

2011-04-19 @ 08:35:42
Postat av: Li

Du som har modekoll, med risk för att skrämma dig med denna fråga, för det kanske är jätteomodernt, men jag undrar om du vet ifall det finns bikinis med boxerunderdel att få tag i någonstans, jag letar mig blå!

2011-04-19 @ 09:37:57
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0