Body bike/Spinning



Det är ju ganska skönt att bara vara..
och inte röra en fena på kroppen, men det är ännu skönare när man fått ärslet ur vagnen och kommit igång med träningen, för stunden kan man må bra att inte göra så mycket men är man riktigt ärlig mot sig själv, så tror jag att dom flesta människor funderar på att börja träna (om man nu inte redan gör det d.v.s.) och ta sig själv i kragen, man ska inte dra på det och komma med en massa ursäkter, för ursäkter kan man komma med obegränsat, folk skyller på det ena och det andra men vill man verkligen förändra sig själv och sitt liv, så är det bara du själv som kan göra det, du är din egen slav!!

Jag har slappat heeela sommaren, har jag mått bra av det?!

Ja absolut, men som jag sa bara för stunden.. men det har gnagt där i hjärnbalken: du borde göra något Pia, det är ju inte din stil att bara sitta och inte göra något, så skärp till dig för fasen!!

Med facit i hand så borde jag ha lyssnat till min inre röst, för nu är min kondition usel, det är ju en färskvara och sakta men säkert så försämras den om man inte bibehåller den aktivitet kroppen är van vid.

Det känns lite som jag har en lång uppförsbacke att ta mig igenom, men jag är snart uppe på toppen igen kan jag lova!!

Har bokat in mig på kvällens Body Bike/Spinning pass *ler*, klättringen mot toppen kan börja!


Kommentarer
Postat av: Li

heja,heja,heja!=)

2011-09-01 @ 18:29:19
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0