Klåfingrig




Snacka om att ställa till det för sig..

en av alla mina måsten och borde göra listan idag var att städa och det har jag gjort, lite för bra också!!
avslutade städningen med att jag dammsög tangenterna på min dator ha ha ha haaaaa guess what!!?

Jepp
, det bara rasslade till och så låg mina tangenter så fint i dammsugarpåsen gaah, f.. vad jag e klåfingrig..
måste jag vara precis öööverallt med den där förbannade dammsugaren @##@#&%&%@!?
Ja eftersom jag sitter här och skriver nu, så kan du säkert föreställa dig hur det såg ut när jag stod där och grävde i dammsugarpåsen, hyääk!!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Hej!



Skrattar fortfarande, det kan bara vara du som lyckas med det.

2011-08-30 @ 14:42:56
Postat av: Pia

Ja eller hur Jenni :o varför måste jag vara så pedant..!?

2011-08-30 @ 14:56:58
Postat av: Li

förlåt mig, men gud vad roligt!!! =)

2011-09-01 @ 18:26:12
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0