Till och med bilen är vit..




Äntligen..

har jag fått ordning på Dropbox, halleluja moment!

Klockan är rätt mycket nu och jag är galet trött, musklerna skakar av kvällens träningspass.. jag är verkligen en av eller på människa nu för tiden.
Som jag skrev tidigare så har jag legat på latsidan hela sommaren *jag borde knäppa mig själv på näsan*, men jag tog ett beslut att ta tag i min träning igen och ikväll var det dax att chocka kroppen!

Jag lade ribban högt redan första passet, körde styrketräning ca 1 timme och sen körde jag 1 timme spinning, och 2 timmar bara flög iväg ordagrannt.
Ingen är lyckligare än jag själv över kvällens prestation *ler*, nog om det.. eftersom jag fick igång Dropbox ikväll så tänkte jag att jag lägger ut 2 bilder iallafall och det fick bli på min nya pärla som jag är så glad över, färgvalet för min del var skrivet i stjärnorna, inte så konstigt.. jag e helt galen i vitt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0