Vem har sagt att allt ska var så lätt


Inte jag iallafall!!

Finns det någon på denna planet som tycker det, så ge mig framgångsreceptet eller framgångsnyckeln eller vad det nu kan vara, för att hitta den lättaste vägen till saker man tycker är jobbigt som bl.a. att gå ner i vikt!

Jag höll ju på med LCHF ett bra tag i våras och början av sommaren och det gick jättebra och jag tyckte verkligen inte att det var jobbigt, men sen hände något..
jag tappade motivationen och började småfuska, och det ledde till att jag lade av helt.. åh vad jag bannar mig själv just nu, fy fy fyyy!!

Sen har det inte blivit enklare av att jag varit sjuk ett ex antal gånger i sommar, som slutade i antibiotikakurer som avlöste varandra, nu har jag varit rätt okej i några dagar och nu hoppas att jag haft min beskärda del, så jag kan hålla mig frisk i höst och vinter!

Nu tar jag nya tag iallafall igen (skam den som ger sig), både med mat & träning!


Kommentarer
Postat av: Li

jag behöver också en riktig kommigång spark på mig själv...

men det är lättare att vara där då man fallit av tåget...

DU får inspirera mig ;)

2011-09-01 @ 18:27:42
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0