UnderWater World i Bangkok

Vi besökte Underwater World i Siam Paragon Shopping center!






Ashäftiga djur som jag är skiträdd för.. det är dom här som gör så att jag inte går djupare ner än till mina axlar när jag ska bada, oavsett land och vatten..


Lite avis på Lasse som tog Padi Openwater dykarcert i Thailand (hans 40 års present från tjejerna och mig), det är en helt ny värld där nere, säger han..








Haja cool haj..




Så himla söta pingviner ♥


Det mest orginella akvarium jag sett iallafall!


Inte konstigt att jag är rädd för djupt vatten..

Jag fortsätter att ladda ner bilder från resan imorgon, så jag säger hasta la vista så länge!

Kommentarer
Postat av: Li

Roligt med bangkokpalatset -tyckte nog att ni hade lite för lika "kjolar" för att inte vara planerat ;)

Lasse har/hade nog rätt om dykningen, vi var iväg och snorkla och bara det var en riktigt häftig upplevelse så jag kan ju bara tänka mig dykningen! =)

Den första bilden på dig där "i tunneln" var jättefin!

Ja, den i munnen med huggtänderna var ju inte så illa heller ;)

Vävde in två kommentarer till de olika thai-inläggen, mne det förstod du nog va? =)

Kul att se lite bilder!!

Ha en härlig vecka!

2011-12-20 @ 18:01:28
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0