Bangkok

Fortsättning följer.. från Bangkok.

Jag älskar verkligen Bangkok, det är en riktigt häftig storstad och det börjar redan från flygplatsen, den är enorm och så snygg med mycket fräscha butiker som sen fortsätter in till Bangkok City.
Självfallet finns det väldigt mycket blandade butiker och restauranger, men dom sämre kan man ju skippa direkt, när det finns så mycket häftiga och snygga butiker som vi bara kan drömma om här i Sverige, om man säger såhär.. NK släng dig i väggen!

Det finns mycket att göra och uppleva i Bangkok och tyvärr som oftast så hinner man inte så mycket, då man kanske bara bokat några nätter där, vi tog Bangkok på hemvägen och bodde där i 3 nätter, jag tycker att vi hann göra rätt mycket men ändå är det en piss i Missisippi då det är enormt stort där!

Det gäller verkligen att hitta rätt i den staden, annars kan man missa mycket!



Tjejerna hade egen spa & massagestund mellan all shopping




Som du ser så är det rätt högt upp, med tanke på att du ser sista
snutten av skyskrapan framför








Här var vi på ett till besök på ett Buddha tempel


Lasse hade tydligen också shoppat lite, eller var hann bara påsbärare?!




Jag tycker att deras Buddhor är fina


Familjen Addams *blink blink*








Även här ser du bara sista snutten på vårat hotell, Banyan Tree Hotell
var 61 våningar hög och vi bodde på 56:e åningen, snacka om häftig
utsikt men tyvärr tog jag ingen bild på det.

Kommentarer
Postat av: Li

hu så högt! =)

tycker det inte "känns" så thailand, om man jämför med vår thailand vistelse =)

Vilken buddha!

De är verkligen vackra, och skapade med sån kärlek =)

Verkar ha varit perfekta tre dagar iaf =)

hur mycket shoppades egentligen? ;)

2011-12-23 @ 12:28:57
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0