Vertigo Bar/Banyan tree hotell

En av dom häftigate upplevelser jag varit med om, var här på Banyan Tree Hotells Vertigo Bar!







Min man Lasse och jag on the top of the world *blink blink*


en del av utsikten..





här hade vi hamnat på hotellets Teppanyaki Restaurang


våran privata Teppanyaki kock









Bilderna är tagna från Hotellet vi bodde i Bangkok Banyan Tree Hotell, kan varmt rekommendera dig detta hotell när du besöker Bangkok, kolla in bilderna här
och när du kommer in där, så spana in bilderna i Experience the Resort och Image Gallery, måste säga att det var en av dom häftigaste upplevelser jag varit med om, speciellt Vertigo Bar på 61:a våningen *drar in andan och visslar*.

Fortsättning följer.. får bli en annan dag, eventuellt redan imorgon!?



Kommentarer
Postat av: Li

wow, vad häftigt!

Vad ni hann med mycket där nere! =)

och vad snygg du var i den där vita klänningen! =)

hoppas du haft en lika bra jul som resan till thailand verkar ha varit ;)

2011-12-27 @ 11:55:16
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Pia

Tack snälla Li ;) Ja vi hann rätt mkt under tiden vi var där, upp med tuppen och så full fart sent på kvällen :) Min jul var väldigt lugn och skön, hoppas att din var detsamma :)

2011-12-27 @ 16:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0