Chi San är det min räddning!?

Sitter och laddar inför veckans första arbetspass,idag börjar jag 11:30 och kliver inte av förrän 08:00 imorgon bitti,så långpanna kan jag väl kalla det..
Egentligen skulle jag ha klivt upp i tid och åkt till gymmet,men var alldeles för toktrött för att kliva upp,så nu får jag gå och ha dåligt samvete över att missat en träningsdag och det första dagen på veckan,grrrr inte bra!!!
Ja ja,nya tag imorgon och då åker jag bums till gymmet efter jobbet *ler*.

Jag är så sjukt trött dagligen,så jag nästan går under och jag menar det,det är slitsamt att känna sig så onormalt trött dag som natt och det spelar ingen roll om jag sovit i 6 eller 12 timmar,är lika trött för det.

Jag började med Chi San igår,så ger inte det något resultat blir jag galenmen jag ger det 2 veckor..

Jag satt och kollade runt på nätet igår och hittade en metod som alla borde göra någon gång,som jag tänkte pröva men måste först undersöka och ta reda på lite fakta om det.Jag har som sagt väldigt bråttom nu,så hinner inte skriva om det nu men jag kan säga så här,jag har inte gjort det förr och det är rätt omysigt..you get?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0