Dagens lunch fick bli nyttig igen..



Ännu en dag med träning och nyttigmat fast igår åt jag en barnpizza till lunch,booo fusk kallas det va?!
Träningen idag var extremt tuff,shit vad det tog emot både mentalt & kroppsligt,grr vad arg jag blev på mig själv och då träningen gått som på räls hittills,jag är nu inne i min 3:dje vecka sen jag sparkade igång efter min träningspaus och det är hur skönt som helst att vara inne i träningskarusellen igen,ja om jag bortser från dagens pass,men det viktiga är ju att jag vann över mig själv menatalt,då både järna & kropp skrek åt mig: du orkar inte nått mer Pia,så fatta att du ska ge upp nu..
Då blev jag bara ännu mer irriterad och spottade i nävarna och körde,så hjärnspökena kan ta och slänga sig i väggen ha ha haaaa..så lätt ger jag inte upp!!

Kommentarer
Postat av: Li

avokado så gott!

och jag blev jättesugen på ägg nu! (fastän jag ätit middag precis) =O)

DUKTIGA, DUKTIGA, DUKTIGA du! Med träningen.

själv undrar jag när det ska kännas kul eller lätt att träna, jag har inge bra flyt med det...

Passar på att slänga in en kommentar och önska dig ett trevligt biobesök också ;O)

2011-02-03 @ 18:46:28
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0