Mammas lilla stolthet..






27/3 är det dax för Milo att delta i sin andra tävling..

Milo var med i sin allra första tävling i slutet av januari och då var det Milos uppfödare Roger som ställde ut honom, då var dom så långt borta som i Sundsvall och tävlade.

Det gick rätt bra för Milo och eftersom det finns så väldigt mycket fina katter i Norrland så är det tuffare konkurrens, så det är det inte lätt at få utmärkelser därborta, men Milo fick något som heter BIV = bäst i variant, han fick med sig 3 fina rosetter hem, inte alls dumt med tanke på att det var hans premiär tävling.

Den här gången är tävlingen i Upplands-Väsby och nu är det min premiärtur i katt-utställnings världen,så håll alla tummar & tår för Milo och mig *ler*, tur att även Roger kommer att vara där, så han får guida mig och Milo!

Kommentarer
Postat av: Li

Vad roligt! Med både rosetter och att du ska få göra premiär inom något som verkligen verkar engagera dig!

hoppas han vinner massor, han är verkligen vacker! =O)

2011-03-01 @ 10:02:43
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0