Sveriges mästerkock


Tittade på Sveriges Mästerkock i onsdags och såg att 3 av deltagarna som inte gjorde fullt så bra ifrån sig,fick en utmaning att göra en Tiramisu på 30 minuter.

Jag tyckte att det såg både gott & enkelt ut ja det stämmer,har aldrig gjort Tiramisu men självklart har jag ätit det,så jag tänkte utmana mig själv idag att göra det jag med *ler*,det får bli  till efterrätt till i morgon då svärföräldrarna kommer hit på middag,så en Tiramisu blir nog perfekt som jag kan servera lagom till Melodifestivalen,hoppas den blir bra!!

P.s. Tiramisun är inte lika nyttig som äppelkompotten som jag tipsade dig om,men är det helg så är det *fnissar* d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0