Har sverige stått still idag..?!



Snökaos,igen!?


Jag som hade hoppats på att eländet skulle vara slut för i år,tjena..

Bussar inställda helt och hållet och det innebar ju att tjejerna inte kom till skolan idag,men det gjorde nog inte någon annan heller.Jag har inte heller kommit iväg till min träning idag som jag skulle,våran lilla gata har varit helt igensnöad,plogbilen behagade inte komma förrän nu på eftermiddagen.
Jag hade iförsig inget speciellt inbokat eller planerat som jag var tvungen att åka till förutom träningen då,så jag har ägnat hela dagen till att storstäda och det var ju perfekt att passa på nu när det ändå inte gick att ta sig ut..

Ingen rast ingen ro..nu är det strax dax att börja med middagen,kvällens middags beställning är Tacos,perfekt fredags mat!

Efter middagen ska jag kasta mig i soffan och tända en mysbrasa och massor med värmeljus,sen blir det Lets Dance!

Vad händer hemma hos dig en fredag kväll?


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0