Allt går enligt mina planer..




Jag vet att det blivit en del skriverier om träning & mat och så kommer det att förbli,säkert inte varje dag med rätt ofta iallafall,kan jag tänka mig..

Jag tror att dom flesta jag sa inte alla men dom flesta kämpar med vikten,antingen i bara tanken eller både i tanke och in real..min tanke har övergått till att agera,för det är ju jag själv endast som kan jobba med mig själv och det är precis det jag gör nu!
Jag känner att det är en morot nu när vi går mot våren och det kommer att komma en hel del fina vårkläder ut till butikerna snart,det är ju bara så mycket roligare att köpa kläder när man känner att det händer grejer med kroppen..
Jag har ingen panik alls,bättre att skynda långsamt och det tänker jag göra för jag känner att jag verkligen är ute i god tid,då det är ett tag kvar till sommaren..så går du i träningstankar antingen bara för att må bra eller för att gå ner i vikt eller kanske båda delarna,så joina med mig *ler*!!

Antingen blir du störd över mitt tjat om träning och mat eller så blir du peppad..jag hoppas på det sist nämnda!

Min blogg är även lite som en dagbok för mig själv,så det kan vara kul själv att kunna gå tillbaka för att se vad jag har haft för mig och eftersom träning är en stor del av mitt liv så blir det mycket skriverier om det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0