Allt i hemmet



I morse klev jag av mitt nattpass (mitt första nattpass sen semestern),skönt med semester men sen är det alltid skönt att återvända till vardagen med jobb och allt annat som ingår i vardagslivet.. som t.e.x. städning,storhandling m.m. och det är precis det jag ägnat mig åt nu på förmiddagen,åkte raka vägen till våran butik för att storhandla,det var på tiden att jag fick ärslet ur vagnen,har knappt haft något i kylen,nästan så det ekat där inne,ho hoo..sen var det bara att haffa tag i städningen,så nu är även det överstökat.

Känner mig lite duktig nu,så ska bara sätta mig ner med nya Allt i Hemmet tidningen och hör och häpna,dricka kaffe..är helt ärligt inte sugen på det men ska ändå dricka det nu,för jag börjar undra rejält vart det suget tog vägen,kanske att jag kan tvinga fram det..?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0