träningsvärken kommer krypande..

Började dagen med att åka rakavägen till gymmet efter jobbet,idag blev det 60 minuter kondition och sen körde jag även igenom axlar och tricps.

Helt underbart att ha sparkat igång med träningen och som ett kvitto på det känner jag träningsvärken komma krypande..men det värsta av allt är att jag även börjar känna känningar av halsont och det är väl jag i ett nötskal,jag har sagt det förr men säger det igen..det slår aldrig fel,jag hinner inte mer än komma igång så blir jag dålig,boo.
Borde ha lärt mig att inte ha för långt uppehåll,max 1-2 veckor inte längre,för då är det stor risk att man kommer in i ett dåligt mönster och hittar en massa ursäkter till att inte träna.
Det förvånar mig att jag kom ens tillät mig själv att hamna där,träningen är ju en stor del av mitt liv!

Ja ja,nog om det..nu är jag igång igen och blir jag dålig får jag ta det och sen sparka igång så fort det bara gett med sig,men nu ska jag inte måla fan på väggen heller!!!

Nog för att det är illa men inte riktigt så illa som jag inbillat mig..yes!
Belönade mig själv med lite nya träningskläder idag,gick in i provhytten med storlekarna S & M,var alldeles säker på att inte kunna få på mig Small,så började med att prova Medium och vilken känsla när det satt för löst,yes *ler* tänk vad mycket så lite kan göra,så med glada steg gick jag till kassan för att betala och nu ser jag framemot att få svettas i mina nya träningskläder..



Kommentarer
Postat av: Li

Härligt!

och grattis till smallstorleken och nya kläder att svettas i =O)

jag brukar oxå drabbas av förkylning när jag drar i gång tränandet..undrar varför det blir så?

Sj så kan jag bara bli peppad av in blogg och fortsätta vänta på mitt medlemskort, sen ska jag med sätta igång! Yes, nu kör vi! =O)

2011-01-19 @ 12:12:41
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0