Blir det för mycket snack om träning ?



Gjorde repris på gårdagen och åkte bums till träningen efter nattens arbetspass,det känns bra nu när jag även kodat in bilen till gymmet per automatik..fniss.
Det ska väldigt mycket till för att bilen ska kunna kodas om nu..mig själv inkluderat.

Det gick väldigt bra att svettas i mina nya träningskläder *ler*.
Idag körde jag lite mer styrketräning,körde bröst,biceps och mage ooh vad det sved i magmusklerna,körde ju igenom magen i måndags och 2:a dagen efter är alltid värst för mig iallafall träningsvärksmässigt,så känslan var som att träna med öppna köttsår,ausch men efter att jag envist körde på ändå,så lättade det lite iallafall..

Körde på även med konditionsdelen vilket egentligen är viktigaste för mig just nu,tills jag tappat iallafall några kilon,jag älskar att plåga mig själv på crosstrainern,så körde den bara 45 minuter idag,men skyller lite på träningsvärk..annars har jag som mål att minst köra 60 minuter bara kondition och sen styrketräning uppe på det,ja jag vet styrketräning alltid först och sen kondition,men just nu kör jag lite baklänges då jag vill lägga lite mer krut på flåset,vanligtvis gör jag tvärtom..

Köpte med mig lunch från gymmet,perfekt med fitness cafe där dom exakt vet vad träningsfolket vill ha *ler*..

Kommentarer
Postat av: Li

jag tycker det är härligt att läsa, kanske det kan sporra mig att komma iväg så jag får skriva om det jag med *hihi*

perfekt lunch och du, vad du är GRYM! =O)

2011-01-19 @ 21:32:08
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0